יום חמישי, 3 במרץ 2016

שאלות נפוצות



בין אם אתם בעלים של עסק קטן, גדול או בינוני, קבלו תשובות לשאלות אודות ייעוץ שיווקי, שאלות שתמיד רציתם לשאול ולא העזתם:

מהו ייעוץ שיווקי? 

הכוונה לשרותי ייעוץ, שמטרתם לכוון את החברה וליישם עליה אסטרטגיות שיווקיות.

מדוע עסק זקוק לייעוץ שיווקי?

התשובה היא פשוטה. לעיתים החברה עצמה שקועה עד מעל הראש בשרות לקוחות, שימור לקוחות, כמות אדירה של ניירת ואדמיניסטרציה, חשבוניות, קבלות ועוד. החשיבה היצירתית אודות שיווק ומכירות הולכת לאיבוד בין כל השגרות.

אסטרטגיות השיווק הן מרכז ולב העסק, הן מסייעות לפרסם ולחשוף את השירותים שהחברה מציעה, את המוצרים שלה ולדחוף אותה קדימה, במיוחד אם מדובר בעסק מדשדש שהרווחים שלו בקושי מצליחים לכסות את ההוצאות.


מדוע חשוב להיעזר בשרותי יעוץ שיווקי היום?

מחקרים מראים היום ,שרוב העסקים קטנים אינם מצליחים להתגבר על המכשולים הראשוניים שעומדים בפניהם. הם פושטים רגל זמן קצר אחרי שהם נפתחים. הסיבת לכך הן מרובות. ניתן להאשים את המיתון העמוק והמתמשך שמטפטף אלינו בקצב איטי אך יציב מאירופה. אפשר להאשים את שפע המתחרים שעולה על גדותיו בכל התחומים, כי רב ההיצע מן הביקוש. אבל הסיבה העיקרית לכישלון, היא היעדרה המוחלט של תוכנית שיווקית, שמכוונת את העסק. הרבה עסקים נזכרים בתוכנית עסקית רק אחרי שמצב העסק הוא כבר בכי רע ואז בוודאי שמדובר בעבודה קשה יותר, להרים את החברה מהקרשים.


מדוע צריך תוכנית עסקית?

המטרה של יעוץ שיווקי היא ליצור תוכנית עסקית מפורטת, להחליט איזה מסר החברה הולכת לשדר, באיזה קהל יעד כדאי להתמקד ועוד. לאחר שמתכננים את התוכנית, מגיע הזמן להוציא אותה לפועל. הביצוע של ייעוץ שיווקי מלווה בבקרה קפדנית על התוצאות, כדי לוודא שהמאמצים באמת משתלמים ושיש תוצאות בשטח.


מהי חברת ייעוץ טובה?

חברת יעוץ שיווקי צריכה להתמצא בהתנהגות הצרכנית ולהיות בקיאה בתהליכי שיווק. היא צריכה לזהות את פלח השוק ולכוון את הפרסומות בצורה מושכת ואטרקטיבית, שתעשה לקונים הפוטנציאלים חשק לרכוש את המוצרים.


אילו תחומים קיימים בייעוץ שיווקי? 

יעוץ שיווקי מצריך יצירתיות גבוהה, אך חברת ייעוץ טובה צריכה להיות עם "ראש על הקרקע" ולדעת איך מגשימים את התוכנית בפועל. מכיוון שתחום זה הוא רחב ומגוון במיוחד, חברות ייעוץ לעיתים מתמחות רק בחלק מהנושאים: שיווק דרך האינטרנט, כתיבה שיווקית והפצה דרך הדוא"ל. כל אחד מהתחומים האלו הוא עולם בפני עצמו. הוא מצריך ניסיון, כשרון, ידע מעשי ורמה גבוהה של יצירתיות.

ניתן להיעזר בשרותיה של חברת יעוץ שיווקי או ביועץ פרטי כדי שהחלום על העסק ירקום עור וגידים.

מאמרים מומלצים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה