יום שלישי, 9 בפברואר 2016

יועץ שיווקי באינטרנט - לא יוצאים לקמפיין שיווקי בלעדיו

 
כל הנתונים מראים כי השיווק באינטרנט עובד יותר מבכל מדיה אחרת. החשיפה האדירה, היעדר התלות בזמן ובמקום והנוחות של הביצוע אינם ניתנים להשוואה לקמפיינים ברדיו, בטלוויזיה ובוודאי שלא בעיתונות הכתובה ובחומרים מודפסים אחרים. כמובן שעל מנת למקסם את הקמפיין יש צורך בפנייה אל יועץ שיווקי מקצועי אשר מתמחה בעולם האינטרנטי על בוריו. מדוע הדבר כל כך חשוב וכיצד הוא מבוצע בפועל? המשיכו לקרוא.

מדוע חשוב להיעזר ביועץ שיווקי בכל קמפיין באינטרנט?

על מנת להבין את חשיבותו של היועץ השיווקי יש להבין ראשית כל את החשיבות של פעולת השיווק עצמה. ובכן, שיווק לעומת מסע פרסום אינו קשור לקמפיין זמני וקצר שנועד לבצע שינויים במכירה באופן המיידי. כל קמפיין שיווקי נועד להטמיע את נותן השירות ומוצריו עמוק בתודעה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, לבצע מיתוג מושכל של העסק ולהגביר את המכירות וההתעניינות בצורה קבועה ויציבה לאורך זמן, גם בזמנים של מיתון. בעולם האינטרנט הדינמי שפעיל 24 שעות ביממה הדבר מקבל משנה חשיבות, ורק יועץ שיווקי מקצועי יוכל להשיג את המטרות החשובות הללו תוך הקפדה על מספר פרמטרים:

  • כדאיות הקמפיין - איש השיווק יכול לאפיין בצורה מקצועית את העלות המשוערת של הקמפיין השיווקי וזאת לעומת הרווח היחסי ממנו. בפועל, היועץ השיווקי יכול לנבא עבור לקוחותיו את כדאיות היציאה לקמפיין מלכתחילה.
  • תזמון הקמפיין - חשוב מאוד לתזמן את השקת הקמפיין בהתאם לנסיבות השונות שמאפיינות את העסק שלכם- חדירת מתחרים, עונות השנה (למשל, לחברת תיירות) וכו'.
  • בניית מוניטין - פנייה אל קהלי היעד בצורה שאינה אופטימאלית עשויה לגרום לנזק רב, שכן האינטרנט אינו שוכח ורושם ראשוני מוטעה כמעט ולעולם אינו בר תיקון.

כיצד עושים זאת בפועל?

בפני איש השיווק עומדים מספר כלים מרכזיים לצרכי השקת הקמפיין השיווקי באינטרנט :

  • בניית דפי תדמית, דפי נחיתה, יצירת דפים חדשים באתרים קיימים, הקמת אתרי אינטרנט חדשים וכו'.
  • קידום אורגני וממומן בגוגל בהתאם לצרכים.
  • יצירת קמפיין שיווקי בפייסבוק.
  • יצירת ניוזלטרס ובו נושאי עניין רלבנטיים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  • יצירת סלוגן, לוגו, בחירת אפשרויות לשתילת פרסומות ועוד.

יועץ שיווקי איכותי אף מסוגל לנטר אחר הפעילות השונה שמתרחשת באתר שלכם בזמן אמת, טרם השקת הקמפיין, במהלכו ולאחריו ולפעול תוך כדי בהגברת החשיפה ובאמצעי החשיפה בהתאם לצורך. למעשה, קמפיין איכותי יוכל להבטיח לכם את החזרת עלות ההשקעה כבר לאחר מספר חודשים, ואת המשך המגמה החיובית הזו לאורך זמן בצורה יציבה ומוצלחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה